تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

تانکرهای پشتیبان از خودروهای اطفاء حریق بجهت پشتیبانی و تامین آب برای اطفای حریق در اکثر حریق‌ها حاضر هستند تا در صورت لزوم و کمبود آب برای اطفاء مورد استفاده قرار گیرند و به همراه خود یکسری شیلنگ‌ها واتصالات برای انتقال آب که نوع شیلنگ‌های آن مخصوص و مقاوم می‌باشند تا در هنگام مکش آب تا نشوند و یا به هم نچسنبد را به تعداد کافی همراه دارند.

 استراکچر موجود در جلوی مخزن و تانکر آب به همین منظور تعبیه شده‌اند.
این خوردروها از مدل خودروهای آتگو ۲۶۲۸ بنز می‌باشند. بسیار پر قدرت و با شتاب و مستحکم که برای کارهای امدادی و اطفاء حریق و نجات بسیار مناسب می‌باشد. و امکان استفاده برای انواع و اقسام کاربری‌ها مانند کامیون‌های کمپرسی، اتاق‌باری،باری مسقف و غیر مسقف، حمل زباله‌ و معدن سن و ماسه و غیره کارایی دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۳
hamid ghasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی