تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

۱۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۴۷
hamid ghasemi

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۴۵
hamid ghasemi

از نکات جالب توجه در طراحی و تولید این خودرو آن است که تمام پارامترهای حفاظتی و امنیتی در آن رعایت شده  که می‌تواند بسیاری از مشکلات سازمان زندان‌ها در زمینه اعزام و بدرقه زندانیان را برطرف و ضریب امنیت اعزام‌ها را افزایش دهد.

خودرو جدید اعزام و بدرقه زندانیان توسط شرکت «پیشرو دیزل آسیا نجف‌آباد» و با همکاری مرکز تحقیقات فناوری‌های نوین «دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد» تولید شده است.

موتور این خودرو «نیسان ZTC» و گیربکس آن نیز ZF آلمان است و 22 نفر گنجایش شامل 10 زندانی و 12 مامور دارد

از جمله مشخصات امنیتی و حفاظتی این خودرو می‌توان به ضد گلوله بودن کابین عقب و نصب 12 دوربین دید در شب، نصب بیسیم، نصب سنسور گاز، دو و ضربه هشدار دهنده، نصب سیستم آیفون مکالمه عقب و جلو، نصب سیستم نظارت تصویری و ارتباط با مرکز کنترل، سیستم شناسایی و ثبت پلاک خودروهای مجاور مشکوک و جداسازی کابین مختص زندانی، مامورین و سراکیپ اشاره کرد.

نصب سیستم تهویه کولر و بخاری، نصب سیستم آژیر و آیفون، تعبیه محل استقرار پابند، برقی و مکانیکی بودن درب کابین زندانی و مامورین، نصب صندوق تجهیزات و کسپو آتش‌نشانی، زره پوش بودن ورق کف خودرو و نصب سیستم موقعیت یاب GPS بر روی خودرو، از دیگر پارامترهای امنیتی و حفاظتی جالب توجه خودروهای جدید است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۵۳
hamid ghasemi

ویژگی های خودرو پول رسان نارین تک فرتاک 

 

خودرو پولرسان نارین تک فرتاک تنها خودرو پولرسانی است که بدلیل نوع طراحی باکس فلزی داخلی و کلاف درب، امکان متلاشی شدن و نفوذ نداشته و از مرکز مانیتورینگ بانک کاملا قابلیت کنترل مکانی و متوقف نمودن را دارد.

خودروهای این شرکت از تمام ویژگی های امنیتی بهره مند و بانکهای مختلف کشور از این خودروهای تجهیز شده در حال استفاده می باشند.

 

 

 شرکت نارین تک فرتاک متشکل از تیمی متخصص در زمینه علوم انفورماتیک، الکترونیک و مکانیک با شناخت نیازهای اتوماسیون بانکی کشور در زمینه خدمات مشاوره، طراحی و تولید فعالیت می¬نماید.


در این راستا شرکت نارین تک فرتاک با تشکیل تیم مجرب و اجرایی متخصص در حوزه مکانیک و الکترونیک نسبت به طراحی و تولید محصولات متنوعی، از جمله کانتینر دیتاسنتر ماژولار، خودپرداز سیار،  باجه سیار، کیوسک ثابت خودپرداز و خودروهای پولرسان اقدام کرده است. 

 

شرکت نارین تک فرتاک در همین راستا به بررسی یکی از دغدغه های سیستم بانکی کشور در حوزه حمل پول و خودروهای ویژه پولرسانی پرداخته و با بررسی استانداردها، اقدام به طراحی و تولید خودروهای پولرسانی با در نظر گرفتن نیاز بانک ها کرده و به نظام بانکی کشور با رعایت تمام نکات فنی و امنیتی ارائه نموده و تنها عضو رسمی انجمن کاربری سازان با گرید A در حوزه خودروهای پولرسان و خودپرداز سیار و همچنین دارای گواهینامه استاندارد بین المللی IMS در حوزه کاربری سازی میباشد که در ادامه با ویژگی های این خودروها آشنا می شوید.

 

 

خودروی ویژه حمل پول (تویوتا هایلوکس دو کابین ۲۰۱۶)


خودروهای پولرسان نارین تک فرتاک دارای باکس فلزی داخلی (ورق فولادی گالوانیزه) است که به کلاف دربها متصل است و به همین دلیل براحتی امکان نفوذ در زمان کوتاه به داخل باکس فلزی امکانپذیر نبوده و همچنین با استفاده از تکنیک های خاص در طراحی و تولید صنعتی اتصالات، امکان متلاشی شدن باکس فلزی در زمان حادثه وجود ندارد و با توجه به  استفاده از پرچ های استیل و تدابیر امنیتی دیگر در تمام اتصالات، در زمان سوء قصد، متلاشی نمودن باکس، ساعتها طول می کشد تا بتوان اتصالات را جدا و بداخل نفوذ کرد.

 

 

به گفته مدیران این شرکت، در حادثه واژگونی خودروی پولرسان تجهیز شده در دو بانک مختلف، (که از گفتن نام بانک ها معذوریم )، باکس خودروها هیچ آسیبی ندیده و پولها در امنیت کامل باشند.

 


شایان ذکر است که شرکت نارین تک فرتاک تنها شرکتی است که اقدام به طراحی جدید برای پولرسان هایلوکس ۲۰۱۶ کرده که باعث شده در نهایت محصولی به روزتر، زیباتر و منحصر به فردتر تولید گردد.

 

 

 

 

مشخصات فنی خودروی پول رسان هایلوکس 2016 شرکت نارین تک فرتاک


مشخصات عمومی :

 

  •  کابین از نوع فایبرگلاس درجه یک همرنگ خودرو و با ارتفاع مناسب میباشد.

 

  • محفظه داخلی بدنه از ورق ۲ گالوانیزه با روکش رنگ الکترواستاتیک ( قبل از رنگ آمیزی سند بلاست میگردد) .

 

  •  درب باز شونده از جنس ورق ۲ گالوانیزه فرم کاری شده با روکش رنگ الکترواستاتیک میباشد که به سمت چپ و راست با قفل گاوصندوقی از چهار طرف در بدنه قفل میگردد.

 

  •  لولاها همگی از داخل پیچ و مهره میگردند.

 

  •  آژیر و آمپلی فایر

 

  •  تغییر کاربری از وانت به حمل پول

 

  •  خودروی فوق مورد تأیید شرکت بازرسی مؤسسه استاندارد میباشد که به دلیل نوع ساخت و طراحی کاملاً عایق و آب بندی میباشد.

 

  • DVR یا NVR آنتی شوک مختص خودرو به همراه دوربین تمامی اتصالات با استفاده از درخت سیم و تمامی اتصالات با استفاده از کانکتور و همچنین استفاده از مانیتور که در زمان حرکت محیط پیرامون در دید سرنشینان قرار گرفته و در تعقیب و گریز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

  • استفاده از لایه مقاوم سازی شیشه های خودرو ۱۰۰ میکرون از سمت بیرونی و ۳۰۰ میکرون از داخل و سپس از لایه رنگی استفاده میگردد.

 

  •  GPSو کنسول ردیابی خودروها در مرکز مانیتورینگ بانک

 

  •  دوربین دنده عقب

 

  •  عایق بندی صوتی کابین عقب
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۲۶
hamid ghasemi

یک دستگاه واگن قطار که حدود 70 سال قبل در زمان جنگ جهانی دوم و سپس در جنگ سرد به صورت نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت و تاریخ جالب و پرماجرایی را در خود جا داده است، هم اکنون با تغییر کاربری پذیرای مهمانان است. این واگن قطار هم اکنون در یک منطقه روستایی به نام «اسموکی مانتینز» در شهر ماریوایل واقع در ایالت تنِسی آمریکا مستقر شده است و پس از انجام بازسازی‌های لازم، به یک هتل کوچک تبدیل شده است تا افراد بتوانند سفر متفاوتی را در آن تجربه کنند.

از قطار جنگ جهانی دوم تا یک هتل لوکس! (+عکس) - مجله آنلاین موبنا

این واگن در سال 1942 میلادی ساخته شد و سپس از آن به عنوان یک آشپزخانه سیار برای نظامیان ارتش آمریکا استفاده می‌شد تا در شرایطی که سربازان در حال جنگ با نیروهای دشمن هستند، غذای آنها در این واگن طبخ شود و سپس از طریق مسیر ریلی به راحتی بتوانند غذا را تا خط مقدم میدان نبرد در اختیار نیروهای خودی قرار دهند. پس از آنکه جنگ جهانی دوم به اتمام رسید، قطاری که این واگن به آن متصل شده بود بازنشسته شد و سپس با گذشت چند سال و آغاز جنگ سرد از واگن مذکور برای حمل رایانه‌ها و تجهیزات ارتباطی استفاده شد.

از قطار جنگ جهانی دوم تا یک هتل لوکس! (+عکس) - مجله آنلاین موبنا

سرانجام، در سال 1998 میلادی قطار به طور کامل و برای همیشه بازنشسته شد و سپس یکی از سرهنگ‌های ارتش آمریکا از طریق حراجی تجهیزات فرسوده نظامی آن را خریداری کرد و آن را در مالکیت خود درآورد. او از همان ابتدا برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای این واگن قدیمی داشت و سرانجام پس از انجام بررسی‌های فراوان تصمیم گرفت آن را به محل زندگی خود انتقال دهد. هم اکنون لوکوموتیو اصلی که مخصوص کشیدن قطار بود هم در مالکیت همین سرهنگ بازنشسته قرار دارد.

از قطار جنگ جهانی دوم تا یک هتل لوکس! (+عکس) - مجله آنلاین موبنا

صاحب قطار بررسی‌های مختلفی را انجام داد تا بتواند واگن را به اشکال مختلف مورد استفاده قرار دهد و سرانجام تصمیم نهایی بر آن شد که این واگن بازنشسته شده به محلی برای اقامت مسافران تبدیل شود و سرهنگ بازنشسته این هتل کوچک را «پلتفرم 1346» نامگذاری کرد. بازسازی واگن و تغییر کاربری آن حدود 8 ماه به طول انجامید تا سرهنگ آمریکایی به کمک دوستان خود تجهیزات جدید را برای آن خریداری کند، داخل آن را سیم کشی کند، پریزها و لامپ‌ها را در قسمت‌های مختلف آن قرار دهد و در نتیجه دکوراسیون داخلی آن را مانند یک هتل زیبا و جادار در اختیار مسافران بگذارد.

از قطار جنگ جهانی دوم تا یک هتل لوکس! (+عکس) - مجله آنلاین موبنا

برای بدنه این هتل زیبا و متفاوت مجددا رنگ سبز نظامی در نظر گرفته شده است تا یادآور خاطرات جنگ جهانی دوم و جنگ سرد باشد. با این وجود «پلتفرم 1346» در قسمت ابتدا و انتهای خود پله‌هایی را شامل می‌شود تا افراد به آسانی بتوانند سوارآن شوند و همچنین یک سطح باز روی آن تعبیه شده است تا افراد بتوانند از آن شبیه به تراس استفاده کنند. فضای داخلی واگن به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود که از جمله آن می‌توان به سالن پذیرایی بزرگ به همراه آشپزخانه مجهز، محل سرو صبحانه، اتاق نشیمن مجهز به مبلمان راحتی، اتاق کار کوچک همراه با میز و … اشاره کرد. در این واگن همچنین یک اتاق خواب بزرگ مجهز به تخت دو نفره هم تعبیه شده است که همه امکانات لازم را شامل می‌شود.

از قطار جنگ جهانی دوم تا یک هتل لوکس! (+عکس) - مجله آنلاین موبنا

در قسمت انتهایی واگن سرویس بهداشتی شامل کابین حمام و دوش تعبیه شده است و از دیگر امکانات این بخش می‌توان به محل مجزا برای شست‌وشوی دست‌ها اشاره کرد که این بخش درب‌های کشویی را در خود جا داده است تا فضای کمتری را اشغال کند. «پلفترم 1346» هم اکنون روی سایت‌های اینترنتی قرار گرفته است تا مهمانان بتوانند اقامت راحت و متفاوتی را در آن تجربه کنند.

از قطار جنگ جهانی دوم تا یک هتل لوکس! (+عکس) - مجله آنلاین موبنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۲۷
hamid ghasemi

اتوبوس آمبولانس

یک دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اورژانس در شهر پردیس مستقر است

اتوبوس آمبولانس یکی از امکانات پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه حوادث و بحرانها می باشد.

 

این اتوبوس آمبولانسها ویژه حوادث جاده ای و اورژانس 115 بوده و دارای 9 تا ۱۳ تخت برای رسیدگی و درمان حادثه دیدگان حوادث جاده ای و حوادثی چون زلزله و سیل می باشدکه بعضآ  قابلیت افزایش به 15تخت خواب را نیز دارد. یکی از مزایای اتوبوس آمبولانس این است که با تغییراتی در تجهیزات داخلی آن می توان با کمک حداقل 3 دستگاه اتبوس آمبولانس در کنار همدیگر یک بیمارستان صحرایی سیار ایجاد کرد.

سیستم آبرسانی و فاضلاب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، ‌تابلوی پیام‌نما و نمایشگرهای دیجیتال، بالابرهای دستی و برقی، سیستم برق 24 و 220 ولت با 10 تخت که در شرایط اضطراری از قابلیت‌های اتوبوس آمبولانس است.

موارد استفاده از اتوبوس آمبولانس:

•انتقال و مراقبت از حداقل 8 بیمار بر روی برانکار
•بعنوان کلینیک، آزمایشگاه و رادیولوژی ، اتاق عمل و ریکاوری
•بیمارستان صحرایی

اتوبوس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۲۹
hamid ghasemi

انواع جرثقیل ها

جرثقیل انواع متنوعی دارند که هرکدام متناسب با نوع و کاربردشان در عملیات های مختلف به کار گرفه می شوند. در ادامه با انواع مختلف جرثقیل که در گروه های زیر دسته بندی می شود آشنا می شوید.

در یک طبقه بندی کلی میتوان جرثقیل ها در 3 دسته ی جرثقیل های متحرک، جرثقیل های ثابت و جرثقیل های سقفی تقسیم بندی کرد.

جرثقیل های متحرک:

جرثقیل های متحرک دارای مزیت هایی نسبت به جرثقیل های ثابت هستند. آنها برای رسیدن به محل انجام کار سریع تر هستند، نیاز به تنظیمات کمی برای شروع فعالیت دارند، می توانند در انواع زمین ها کار کنند و برای کارهای متنوعی مورد استفاده قرار گیرند. بیش از دوازده نوع مختلف جرثقیل های متحرک وجود دارد. برخی از رایج ترین موارد زیر در زیر آورده شده است.

1. جرثقیل نصب شده بر روی کامیون یا جرثقیل موبیل:

جرثقیل های نصب شده بر روی کامیون حدود 75 درصد از تمام جرثقیل های موجود در خدمات امروزی را تشکیل می دهند. این نوع جرثقیل برای طیف گسترده ای از مشاغل قابل انطباق است و برخی از انواع قوی آنها می تواند تا 1000 تن را بلند کنند. این جرثقیل ها متحرک هستند و میتوانند به نقاط مختلف جابجا شوند. بسیاری از جرثقیل های موبیل می توانند 360 درجه کامل چرخش کنند.

2. جرثقیل چپقی ( جرثقیل بازو کنار)

در این نوع جرثقیل ها یک بازوی خمیده هیدرولیک روی کامیون یا تریلر نصب شده است و از آن بازوی هیدرولیک برای بلند کردن اجسام و قرار دادن روی تریلر استفاده می شود و میتوان با این روش اجسام سنگین را به نقطه ی دیگر منتقل کرد. این جرثقیل ها با اصطلاح lorry cranes  شناخته می شوند.

3. جرثقیل های حمل کانتینر

این نوع از جرثقیل ها برای بلند کردن و قرار دادن کانتینر بر روی کامیون و انتقال و جابجایی آن استفاده می شود. دو بازوی هیدرولیک بر روی کامیون نصب شده است که در دوطرف کامیون هستند و توسط آنها کانتینر روی کامیون قرار میگیرد. این جرثقیل ها با اصطلاح sidelifter  شناخته می شوند.

4. جرثقیل آل ترین

All-terrain crane

این جرثقیل ها برای بلند کردن اجسام با وزن زیاد استفاده می شوند و در صنعت تجهیزات سنگین، قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارد بطوری که برخی از آنها تا وزن 1300 تن را میتوانند بلند کنند. این جرثقیل ها می توانند در بزرگراه ها به راحتی حرکت کنند و به محل کار انتقال پیدا کنند. طول بازوی تلسکوپی این جرثقیل ها به بیش از 100 متر می رسد.

5. جرثقیل رافترین

Rough Terrain

این نوع جرثقیل ها بر روی کفی یک کامیون که دارای لاستیک های پلاستیکی است نصب می شود و مخصوص کاربرد در مناطق برون شهری و مناطقی ناهموار که حمل و نقل سایر جرثقیل ها مشکل و غیر ممکن است می باشد. این جرثقیل ها دارای 4 چرخ می باشند. همچنین این جرثقیل ها فقط یک موتور دارند که هم وظیفه ی نیروی رانشی کفی و هم حرکت بازوها را بر عهده دارد. این جرثقیل ها بجای اینکه روی یک کامیون نصب شده باشند روی خود کفی نصب شده اند و همین مورد قابلیت انعطاف پذیری و استفاده در مناطق ناهموار را به آنها می دهد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۱۰
hamid ghasemi

ژاپن طرح آزمایشی مسجد سیار برای گردشگران و ورزشکاران مسلمان المپیک ۲۰۲۰ را اجرا کرده است.

این مسجد، کامیونی بازسازی شده است که ظرفیت ۵۰ نمازگزار دارد.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۱۰
hamid ghasemi

نوع کاربری با وضعیت ذکر شده در کارت خودرو باید یکی باشد در غیر این صورت به عنوان تغییر وضعیت خودرو جریمه می شوید و از گرفتن معاینه فنی محروم، و خدای نکرده هنگام تصادف، با گرفتن خسارت از شرکتهای بیمه با مشکل مواجه می شوید و در آخر هم هنگام فروش خودرو برای تعویض پلاک، که خودرو بازدید می شود دچار مشکل می گردید.
پس همان وضعیت که هنگام تکمیل مدارک ثبت نام خودرو قید کرده اید باید اتاق سفارش دهید.
اگر خودرو را به صورت آماده (غیر از نمایندگی ها) تهیه کرده اید باید مطلع باشید که هر خودرو، فقط می تواند یک بار وضعیت عوض کند.
اگر قبلاً تغییر وضعیت داده باشد برای شما مشکلات زیادی به وجود می آورد.
هیچ خودرویی را نمی توان از وضعیت کمپرسی بیرون آورد یا به وضعیت کمپرسی تبدیل نمود. (به علت برش در قسمت شاسی کامیون)
حال بعد از بایدها و نبایدها آنچه را می توان انتخاب کرد:
باری فلزی- باری چوبی فلزی- باری چوبی- مسقف فلزی- مسقف چادری- کفی بغل دار فلزی بازشو (مبلی)- مشبک فلزی (مرغی یا ویژه حمل کپسول گاز)  کمپرسی- یخچال- تانکر- جرثقیل- بالابر و غیره.
که هر کدام ویژه حمل کالایی مخصوص می باشند. (تقریباً می توان گفت: که اتاقی نداریم، که بتوان همه بارها را با آن جابه جا نمود.
باری فلزی- باری چوبی فلزی- باری چوبی: چون هنگام ساخت از طرح چوب استفاده می شود. تقریباً به هم نزدیک است.

آنچه باید قبل از سفارش اتاق بدانیم:
اندازه اتاق است که پیشنهاد می شود از اندازه استاندارد استفاده شود.
اگر به دلایلی و داشتن باری مخصوص حتی الامکان به طول و ارتفاع اضافه شود نه به عرض که حادثه ساز است و خودرو را بدریخت می سازد که البته کارگاه در مورد استقامت اتاقهای بزرگتر متعهد می شود ولی در قبال اندازه درخواستی بیشتر و عواقب آن تعهدی ندارد.
اندازه استاندارد کلیه کامیون ها و کامیونت ها از طول صاف شاسی و از عرض صاف لاستیک های محور عقب می باشد و ارتفاع را هم در آیین نامه خوانده ایم.
وزن اتاق باید سبک باشد و هرگز کیفیت را فدای سبکی نکرد
اما تأکید بر سبک بودن و مقاوم بودن آن داشته باشید.
در همه اتاقها مهمترین قسمتی را که هنگام خرید یا سفارش باید تأکید داشته باشید کف اتاق است.
بیشترین فشار بار روی کف اتاق می باشد. دیواره ها نقش کمتری دارند. کف اتاق از قسمتی که شاسی به پلها متصل می شود حتماً باید یک در میان با قطعه ای دیگر به هم متصل شوند و اگر کامیون از هشت تن بیشتر است اصطلاحاً ده تن یا تک گفته می شود باید شاسی، ناودان باشد و پلهای کف حداقل یک در میان ناودان باشد. و از ناودان چینی یا هر نام دیگری که ضخامت ندارد پرهیز شود و البته که همه جوشکاری ها باید رکتی فایر انجام شود.
برای 6 تن و 8 تن حتماً باید چوب 4 سانت استفاده شود آن هم (روسی) که مشخصات آن ذکر می شود و روی درز چوب باید از تسمه 5/2 یا 3 استفاده شود، جهت جلوگیری از خراب شدن چوب و سُر خوردن اجسام سنگین هنگام بارگیری و تخلیه.
برای 10 تن از چوب 5/5 سانت استفاده شود زیرا باید هنگام بارگیری تحمل لیفتراک را داشته باشد و از بار کردن اجسام سنگین یا ضایعات آهن لطمه ای به کف وارد نشودکامیون بونکردار

 

کامیون مخلوط کن میکسر

 

کامیونت

 

 

خاور

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۲۳
hamid ghasemi

خودروهای سبک و پیشرو آتش نشانی ، بر روی شاسی خودروهای نیسان ، تویوتا، ایسوزو و … تولید می گردد، جهت اطلاع از جدیدترین خودروها و قابلیت های متنوع، با ما تماس بگیرید.

ظرفیت های زیر بستگی به انتخاب نوع شاسی دارد:

  • ظرفیت مخزن آب: 700-1500-2300 لیتر

  • ظرفیت مخزن فوم: 100-150-200 لیتر

  • ظرفیت پمپ: 1500- 2000 لیتر در دقیقه

  • جنس پمپ: آلومینیوم آلیاژی

  • مانیتور: 1500 لیتر در دقیقه

  • هوزریل: 20 متر شیلنگ با نازل مخصوص

  • اسکلت اطاق ها جهت مناطق مرطوب،از پروفیل استنلس استیل و یا پروفیل آلومینیوم شیار مخصوص (SKS ALS) و ورق بدنه از آلومینیوم

سایر موارد و لوازم همراه بستگی به انتخاب درخواست کننده دارد.

خودروهای سبک آتش نشانی

خودرو پیشرو آتش نشانی

خودرو پیشرو آتش نشانی

خودرو پیشرو آتش نشانی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۴۷
hamid ghasemi