تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

وانت بار با کاربری آتش نشانی

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ق.ظ

این خودرو باری با حجم سیلندر ۲۵۰۰ سی سی جهت عملیات اطفاء با حجم مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری و دارای مخزن کف یا همان فوم آتش خفه کن ۵۰۰ لیتری که برای عملیات‌های آتش نشانی با پایه آتش مایعات مثل نفت و بنزین و گازوئیل که خاموش کردن با آب بسیار زمان‌بر و عملا دیر مهار شدن به همراه دارد از این دسته خودروهای بیشتر استفاده می‌گردد. و از آنجا که این دسته از خوردوها داری موتور بغل گیربکس یا همان PTU  ندارند و پمپ‌های موتور دار استفاده می‌کنند و این مدل روی خوردو مذکور نصب شده با نازل‌های تفنگی با پرتابه آب حدود ۲۵ متر  و فشار آب تا ۲۰۰ بار می‌باشد. و تجهیزات نسبی و مناسب و کافی با تناسب حجم و فضای قابل استفاده را دارا می‌باشد. مانند انواع نازل‌ها برای پاشش آب و کف و با توجه به خروجی‌ چندگانه موتور پمپ آب به صورت همزمان امکانات مناسبی را با خود حمل می‌کند.

همانطور که بر روی خودرو مشاهده می کنید برای دید بهتر درشب چراغ شکاری نیز تعبیه شده است و محلی برای کپسول های آتش نشانی و لوازم امداد و نجات  نیز ایجاد شده است.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۳
hamid ghasemi

نظرات  (۱)

سلام وقت بخیر

میخواستم بدونم تغییر کاربری نیسان وانت به اتشنشانی امکان پذیر هست یا خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی