تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

من حمید قاسمی هستم دارای هشت سال سابقه کار در حوزه کاربری و تغییر کاربری خودروهای سبک و سنگین و در حال حاضر نیز در خصوص تغییر کاربری ویژه یک دستگاه اتوبوس مشغول به همکاری هستم.

به همین منظور به اتفاق تعدادی از متخصصین و فعالان این حوزه قصد داریم مخاطبان خاص و پتانسیل‌های بالقوه را به این عرصه بکشانیم و عام مردم را با این صنعت بیشتر آشنا نموده و متخصصین در این حوزه را دعوت به مشارکت نمایم تا در آینده تحت یک کسب و کار تیم‌های متخصص مرتبط را تا آنجا که امکان دارد با هدفی والا و با تجاری و ارزان سازی، ارتقا کیفت با رعایت کلیه استانداردها،دور هم گرد آوریم و گامی مهم در توسعه کسب و کار و کارآفرینی کشور عزیزمان برداریم و سهمی نیز در ایجاد اشتغالی پایدار برای جوانان این مرز و بوم داشته باشیم.

از شما عزیزان و مخاطبان گرامی درخواست می‌نماییم که ما را در ارایه هر چه بهتر مطالب یاری نمایید.

با تشکر و سپاس فراوان