تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

تصویر خودرو آتش نشانی بنز آتگو 1325 مدل 4000 لیتری

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۵ ب.ظ

خودرو آتش نشانی بنز آتگو 1325 مدل 4000 لیتری تجهیز شده توسط شرکت روزنباور اتریش که نمونه‌های داخلی ساز آن زیر نظر آن شرکت در شرکت گواه ساخته و تجهیز شده است.

عظمت آن در این است که با حداقل فضای ممکن حداکثرتجهیزات امداد ونجات و اطفای حریق جا سازی و چیدمان شده است و وزن تقریبی تمامی وسایل و تجهیزات به همراه مخزن و تانکر 4000 لیتری برابر با 9 تن می باشد. و خوبی این خودرو در توان و قدرت فوق العاده در حرکت و شتاب بسیار بالا حتی در سربالایی میباشد و این ویژگی مهم بود که نظر مسئولین سازمان آتش نشانی تهران را برای استفاده خودرو بنز آتگو بغل گیربکس دار در ناوگان آتش نشانی تهران را به خود جلب کرد (شرکت بنز آلمان با هوشیاری و درایت این خودرو را به طور خاص جهت استفاده سازمان‌های آتش نشانی کشورهای جهان  تولید و تحت آتگوهای F   یعنی Fire (آتش) نام گذاری نمود). با این انتخاب صحیح و فوق‌العاده‌ مسئولین سازمان آتش نشانی، گام بسیار مهمی در نوسازی این ناوگان فرسوده برداشته شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۲
hamid ghasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی