تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

انواع تغییر کاربری برای نیسان

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ
  • وانت نیسان یا نیسان آبی یکی از نوستالژی‌های ایرانیان است که برای چند نسل در حمل و نقل و جا به جایی بار در ایران نقش اصلی را ایفا می‌کند. این خودرو که همان زامیاد 24 است حدود 50 سال است که در ایران تولید می‌شود.

    به دلیل تناسب کارایی این خودرو با وضعیت جغرافیایی و نیازهای رانندگان ایرانی در طی این مدت وانت نیسان نقش‌های مختلفی را بر عهده گرفته است. در ابتدا از وانت نیسان تنها برای جا به جایی بار استفاده می‌شد اما به تدریج نیسان یخچالدار، نیسان کمپرسی، نیسان جرثقیل و ... وارد بازار شدند و هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کردند

  • نیسان زامیاد معمولی

    ساده‌ترین و رایج‌ترین کاربری یک نیسان حمل بار است. بارهایی مانند اسباب و اثاثیه منزل، کارتن و ... . برای چنین نوع کاربری نیسان زامیاد ساده که متداول‌ترین نوع نیسان نیز هست مناسب‌ترین انتخاب است. ظرفیت استاندارد بار مجاز این خودرو چیزی حدود 2100 کیلوگرم است اما این مقدار گاهی به نزدیک به 3000 کیلوگرم نیز می‌رسد.

  •  

     

     

     

    نیسان وانت کمپرسی

     

    حمل و تخلیه زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی با وانت است. به‌دلیل اینکه فرآیند تخلیه زباله‌ها و نخاله‌ها فرآیند سخت و زمان‌بری است، اغلب برای این کار از نیسان وانت‌های کمپرسی استفاده می‌شود. قسمت بار این وانت‌ها به‌وسیله یک کمپرسور به حالت شیب‌دار درآمده و محتویات آن به‌راحتی خالی می‌شود. 

  • کمپرسی نیسان NC2000

     

     

    نیسان وانت یخچال‌دار

    یکی از کارهای که می‌شود با وانت انجام داد، پخش مواد غذایی زود مصرف است. ازآنجایی‌که بسیاری از این مواد غذایی فاسدشدنی هستند، باید برای حمل آن‌ها از یخچال استفاده کرد.

  •  

    بررسی قیمت خرید انواع وانت نیسان در سایت دیوار

     

    نیسان تانکر

    یکی دیگر از کاربری‌های نیسان، حمل مایعات است. برای اینکه بتوانید از نیسان به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل مایعاتی همچون آب یا نفت استفاده کنید بایستی یک تانکر به آن متصل کنید.

  • portfolio
  • نیسان جرثقیل و یدک‌کش

    حمل و یدک‌کشی خودروها نیز از دیگر کاربری‌های نیسان آبی است. توان و قدرت بالای این خودرو باعث شده است تا بتواند تقریباً تمامی خودروهای سواری را یدک‌کشی یا به‌اصطلاح بکسل کند. از طرفی عده‌ای از نیسان برای بلند کردن اجسام استفاده می‌کنند (البته تا ارتفاعی نه‌چندان زیاد). 

  • جرثقیل یدک کش

     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۰
hamid ghasemi

نظرات  (۶)

باسلام برای کم کردن تناژ تبدیل  کامیونت نیسان به وانت نیسان راهی هست

لطفا راهنمایی کنید

بنده سال ۹۶ از نمایندگی وانت زامیاد خریداری کردم که تناژ ۳۸۰۰ کامیونت ثبت شده و قصد دارم تبدیل به وانت زامیاد کنم چرا که این ۳۰۰ کیلو دردسر برای گواهینامه شده و پایه دوم باید بگیرم و این زمانبر است چون لیزینگ خریدم به راحتی قابل فروش نیست 

۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۴ محمدامیراصلانی

باسلام برای کاهش ظرفیت نیسان وتبدیلاز۳۸۰۰به ۳۴۵۰راهی هستش

سلام یکی جواب بده لطفا ایا میتوان کامیونت ون نیسان را ب وانت نیسان تبدیل کرد لطفا راهنمایی کنید

 

سلام شما این ها رو نوشتید ولی توی تعویض پلاک میگن  دیگه نمیشع پایین اورد تناژ رو 

سلام من یک بار تغیر وضیعت  دادم دوباره میتونم تغیر بدم

سلام من نیسان باتناژ۳۸۰۰خریدم مدل ۸۵هست چطورتناژراپاین بیارم لطفایکی راهنمایی بکنه لطفا۰۹۱۵۹۵۴۰۲۹۰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی