تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

تغییر کاربری برای رستوران سیار

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ق.ظ

کامیون‌های غذای سیار از کسب و کارهای امروزی و کوچکی هستند که مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

اگر به آشپزی علاقه دارید و استعداد خوبی در تهیه انواع غذا دارید اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانید برای خود رستورانی افتتاح کنید نباید ناامید شوید، راه‌اندازی یک کامیون غذای سیار یا همان کترینگ سیار به نظر می‌رسد که فرصت بسیار مناسبی برای افرادی باشد که آشپزی می‌کنند و می‌خواهند کسب و کاری کم‌هزینه راه‌اندازی کنند.

از مزیت‌های اصلی این کسب و کار شاید بتوان به هزینه کم اشاره کرد چرا که دیگر نیازی به خرید یا اجاره‌ی محل ثابتی برای رستوران ندارید؛ تمام هزینه‌ای که باید خرج کنید خرید یک کامیون، دریافت جواز کسب و اشتیاق و انگیزه‌ی شما برای شروع این نوع کسب و کار خواهد بود.

برای موفقیت در این شغل به خلاقیت و نوآوری در آشپزی نیاز خواهید داشت تا بتوانید غذاهایی خوشمزه و چشم‌نواز را برای مشتریان خود سرو کنید.

کامیون غذای سیار

فراموش نکنید که قبل از شروع این کسب و کار لازم است به سوالاتی پاسخ دهید.

۱- فهرست غذای خود را تهیه کنید. برای این کار بهتر است تحقیقاتی روی سلیقه و عادات غذایی مردم انجام دهید.

۲- بررسی کنید که چه کامیون‌های غذایی در شهر فعال هستند و چه غذاهایی سرو می‌کنند.

۳- چند کامیون غذای سیار با لیست غذایی مشابه شما در شهر کار می‌کند؟

۴- آیا غذای مورد نظر شما را به صورت آماده در فروشگاه‌ها می‌فروشند؟

۵- آیا مردم تمایلی به خرید این غذا خواهند داشت؟

کترینگ سیار

غذاهای بین المللی مثل مکزیکی، لبنانی، تایلندی، ایتالیایی و بسیاری غذاهای دیگر امروزه در میان مردم محبوب شده و تقاضای آنها روبه رشد است. انتخاب تهیه این غذاها نیز می‌تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند.

وسیله نقلیه مناسبی برای خود با توجه به هزینه و اندازه مورد نظرتان انتخاب کنید. هزینه این کامیون می‌تواند تحت تاثیر عوامل متعددی باشد معمولا افراد تازه وارد سعی می‌کنند کامیون‌های دست دوم خریداری کنند

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی