تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

تغییر کاربری مینی بوس به خودروی حمل زندانی

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

از نکات جالب توجه در طراحی و تولید این خودرو آن است که تمام پارامترهای حفاظتی و امنیتی در آن رعایت شده  که می‌تواند بسیاری از مشکلات سازمان زندان‌ها در زمینه اعزام و بدرقه زندانیان را برطرف و ضریب امنیت اعزام‌ها را افزایش دهد.

خودرو جدید اعزام و بدرقه زندانیان توسط شرکت «پیشرو دیزل آسیا نجف‌آباد» و با همکاری مرکز تحقیقات فناوری‌های نوین «دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد» تولید شده است.

موتور این خودرو «نیسان ZTC» و گیربکس آن نیز ZF آلمان است و 22 نفر گنجایش شامل 10 زندانی و 12 مامور دارد

از جمله مشخصات امنیتی و حفاظتی این خودرو می‌توان به ضد گلوله بودن کابین عقب و نصب 12 دوربین دید در شب، نصب بیسیم، نصب سنسور گاز، دو و ضربه هشدار دهنده، نصب سیستم آیفون مکالمه عقب و جلو، نصب سیستم نظارت تصویری و ارتباط با مرکز کنترل، سیستم شناسایی و ثبت پلاک خودروهای مجاور مشکوک و جداسازی کابین مختص زندانی، مامورین و سراکیپ اشاره کرد.

نصب سیستم تهویه کولر و بخاری، نصب سیستم آژیر و آیفون، تعبیه محل استقرار پابند، برقی و مکانیکی بودن درب کابین زندانی و مامورین، نصب صندوق تجهیزات و کسپو آتش‌نشانی، زره پوش بودن ورق کف خودرو و نصب سیستم موقعیت یاب GPS بر روی خودرو، از دیگر پارامترهای امنیتی و حفاظتی جالب توجه خودروهای جدید است.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۰
hamid ghasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی