تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودرو Change the vehicle's usage

کاربری خودروها سبک و سنگین و مسافربری

تغییر کاربری خودروها در صنعت، تجارت، حمل و نقل و جابجایی مسافر و انواع VIP ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بگونه‌ای که هر روزه با شکل و ظاهری جدید جلوه می‌کنند و به راحتی در معرض دید همگان هستند.
ما در این وبلاگ قصد داریم تا قسمتی کوچک از این اقیانوس بی‌پایان را به نمایش درآوریم تا مخاطبین بتواند آشناییت نسبی با این صنعت پیدا کنند و به دانش خود هر چند اندک اضافه نمایند .

با تشکر . حمید قاسمی

نوسازی امبولانس مزدا ۱۶۰۰ ( مرحله ی سوم)

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ

در خصوص وضعیت نصب کابیت‌های داخل کابین بیمار در جهت استحکام سازی و افزایش مقاومت کابیت‌ها می‌باید با طراحی و ساخت و نصب سازه فلزی مستحکم و قابل مهار شدن  را اعمال کنیم تا در حرکت‌های سریع و توقف‌های ناگهانی و در سر پیچ‌های تند سازه فلزی و کابینت مربوطه از هم متلاشی نشوند‌و یا صدمه نبینند.

در تصویر سمت راست خودرو را مشاهده میکنید که از محل پالونی چرخ ماشین با ایجاد سطح صاف و درازا و طول مناسب با رعایت جانمایی برای بقیه تجهیزات،  به عنوان نیمکت و نشیمن گاه برای استفاده همراه بیمار یا بهیار ایجاد می‌کنیم. که در مراحل بعدی و در مرحله تکمیلی و نصب تزیئنات ماشین، تشک با استحکام مناسب نصب می‌شود.

در این مدل از برانکارد، برانکارد از بغل مهار می شود و برای مهار آن باید سازه مستحکمی از جانب و برگرفته از سازه کابینت و دیوار تقویت شده ماشین استفاده می‌نماییم  تا در توقف‌های ناگهانی و حرکت‌های سریع و آنی و یا حرکتی با شتاب و در سر پیچ‌های تند برانکار جدا نشود و با توجه به اینکه وزن بیمار هم بر روی برانکاد اضافه می‌شود، استحکام و مقاوم سازی امری بسیار مهم و ضروری است.

سمت راست تصویر یک برانکارد تاشو وجود دارد که برای بیمارهای که دچار شکستگی حاد شده اند ، برای داشتن فرد آسیب دیده با کمترین تماس برای بلند کردن از زمین از این برانکارد استفاده میشود
این برانکارد هم از طول و هم از عرض جدا میشود و زمانی که سر هم میشود و برای برداشتن فرد آسیب دیده فقط کافیست پین‌هایی که در قسمت دوسر برانکارد قراردارد و فشار دهیم و این برانکار از وسط دو نیم خواهد شد و از طرفین فرد آسیب دیده به سمت داخل جمع می‌کنیم و بسته شدن و چفت شدن پین‌ها به داخل یکدیگر ، به راحتی فرد آسیب دیده را از زمین بلند نمود و بر روی برانکارد اصلی قرار می‌دهیم. و ادامه کار امداد و نجات بیمار را انجام می‌دهیم.

 کیف امداد اغلب با رنگ‌های زرد و نارنجی می‌باشد و به دو صورت کوله‌پشتی و دستی قابل استفاده می‌باشد و داخل اغلب کیف‌های حرفه‌ای امدادی به صورت شبکه شبکه درست شده است تا تجهیزات تجهیزات و وسایل به صورت مجزا از جیدمان شود تا در موقع استفاده حداقل زمان ممکن برای پیدا کردن و برداشتند وسایل و تجهیزات صرف شود و در موقعی که ثانیه‌های برای احیاء و نجات یک بیمار جنبه حیاتی دارد آنوقت متوجه این بخش استفاده از  کیف حرفه‌ای امدادی خواهیم شد.
قالبا تجهیزات درون این کیف‌ها :  پد، باند، کپسول اکسیژن یک کیلوگرمی (یک لیتر)، ابزار فک باز کنی، تلمبه‌های دستی بادکنکی تنفس دستی و انواع مپول‌های بی‌حس کننده و کزاز و غیره وجود دارد.

تصویر دستگاه ساکشن و کنار آن فشار خون سنج دیواری

 نمای بیرونی خودرو آمبولانس مزدا ۱۶۰۰ با طرح شبرنگ آمبولانس اسپرینتر۳۱۴ بازسازی و تجهیز شده در شرکت گواه است.
محل چراغ‌های گردون خودرو و همچنین محل هواکش خودرو تغییر کرده است محل جدید هواکش  بهترین مکان برای هواکشی است که این مدل از هواکش هوادهی هم می‌کند که در زمانی قطع کولر خودرو از آن استفاده میشود و یا در دیگر شرایط مورد لزوم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
hamid ghasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی